عیدم تمومه
˙·٠•●♥ عاشقانه ♥●•٠·˙
˙·٠•●♥ عاشقانه ♥●•٠·˙
Ads

َamirhossein1996

عیدم تمومه

سلام امروز 1393/1/1 هست

امیدوارم خوب باشید و حالتون مثل من نباشه

عیدتون  مبارک ... انشاالله  عید خوبی باشه...

برم سر  درد  دل خودم ....

امسال هم مثل هر سال بدونه تو تموم شده  ..امسال هم گذشت  باز مثل هر سال حروم شد....

امسال مثل هر سال نیومدی تو پیشم.... کم کم دارم از دوریت دیونه میشم........

خسته شدم از اینکه تنهایی.... بشینم و توی کنج اتاقم هی عکسات رو ببینم...

خسته شدم می خوام یادم بره هستم... من از همه دنیا دلگیر و خسته هستم........

این عید رو نمیخوام ... من عیدی ندارم..... این عید برای من روز عذاب...عیدم مثل هر روز هر روزم مثل دیروز ... من حالم خیلی خراب.......

احساس می کنم دارم دق می کنم تو خونه .... هر جا که فکر می کنم یاد تو می افتم دارم دق مرگ میشم ... ای کاش این دنیا نباشه...

احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم من موندم و تنهایم و این دل زارم....می سوزم و میسازم ... اما چیزی نمی گم اما عزیزم این عید رو به تو تبریک میگم...

این عید رو نمیخوام ... من عیدی ندارم..... این عید برای من روز عذاب...عیدم مثل هر روز هر روزم مثل دیروز ... من حالم خیلی خراب.......

 

 

عزیزم عیدت مبارک....

اما یادت باشه...

اگر گفتم با تو هستم ... تا تهش با من بمون ...تنها یارم باش... برای من باش...

معناش این بود که عاشق وجودت شدم... عاشق  احساس قلبی تو نسبت به خودم شدم ... بهتر بگم خام دروغ های قشنگت شدم...

صدام رو به سکوت می فروشم ...دیگه نگو دیگه خاطرات رو فراموش کرد.... صدام رو درنیار ... مگه میشه بوسه هات رو فراموش کرد

سیاه روزگار هیچی جز دیدن تو قشنگ نیست برایم....



[ سه شنبه 1 فروردين 1393 ] [ 1:30 ] [ AmirHossein ] [ بازدید : 497 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







LastPosts
عاشق نگاهتم (1394/03/19 )
دوستت دارم (1394/03/19 )
آغوش تو.... (1393/12/13 )
دیدن تو.... (1393/12/13 )
صدایت.... (1393/12/13 )
تعطیل شد (1393/10/05 )
نمی دانند ... (1393/09/21 )
بهترین ... (1393/09/15 )
اگر ... (1393/09/15 )
یلدا مبارک (1393/09/30 )
عشق... (1393/08/16 )
سکوت... (1393/08/08 )